Algemeen
Ik heb een vraag over een product
Bestellen en leveren
Hoe kan ik bestellen?
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Wij verzenden van maandag t/m donderdag. Betaalde bestellingen worden doorgaans binnen 2 werkdagen verzonden (mits de artikelen op voorraad zijn).
Er zijn twee mogelijkheden om je bestellingen ontvangen:
- Je pakket ophalen bij Smaak Interieur, Bisschopstraat 17 in het centrum van Oldenzaal.Uiteraard in overleg.
- Koerierservice met My Parcel.
Mochten er gewijzigde verzenddagen zijn, dan vind je deze in de winkelwagen (bovenin).
Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?
De verzendkosten zijn € 7,75 Incl. Btw (voor Nederland). Bij een bestelling vanaf € 75,00 vervallen de verzendkosten.
Voor België en Duitsland zijn de verzendkosten €9,50. Bij een bestelling vanaf €100,00 vervallen de verzendkosten. Wij verzenden alleen in Europa.
Kan ik zien wanneer mijn bestelling wordt bezorgd?
Zodra de order naar jou verzonden wordt, ontvang je een bericht en eventueel een Track & Trace code waarmee jij jouw bestelling kunt volgen.
Wat moet ik doen als mijn betaling mislukt?
Als je niet zeker weet of jouw betaling gelukt is kun je het beste contact met ons opnemen. Wij kijken in ons systeem of jouw order goed is doorgekomen.
Betalen
Hoe kan ik betalen?
- Smaak Interieur biedt de volgende betalingsmogelijkheden:
Ideal - Creditcard (Visa, Mastercard & American Express)
- PayPal
Retourneren en annuleren
Hoe kan ik producten die ik via Smaak Interieur heb gekocht retourneren?
Niet tevreden over je aankoop? Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 kalenderdagen zonder opgave van redenen je aankoop te retourneren.
Welke voorwaarden zijn hieraan verbonden?
- Het artikel mag niet gebruikt en/of beschadigd zijn.
- De evt. originele verpakking moet er nog omheen zitten.
- Stuur geen artikelen terug zonder eerst contact met ons te hebben gehad. Deze zullen namelijk niet in behandeling genomen worden!
- Stuur het artikel binnen de termijn van 14 kalenderdagen retour. Incl. de pakbon of een briefje met het ordernummer en uw erop!
Let op! Stuur het artikel/de artikelen pas terug nadat je bericht van ons hebt gehad.
Retouradres: Bisschopstraat 17, 7571 CX, Oldenzaal
Het retourneren is altijd voor jou rekening. Dit geldt ook voor het risico van verzenden. Mocht een artikel beschadigd bij ons binnen komen, dan zal deze niet worden vergoed.
Het door ons verschuldigde bedrag (niet de retourkosten) wordt binnen 14 kalenderdagen teruggestort naar jouw rekening. Bij iDEAL-betaling gebeurt dit via iDEAL.
Mocht er door jou, geen verzendkosten zijn betaald omdat uw bestelling groter was dan
€ 75,- maar, je wilt toch vervolgens 1 of meerdere artikelen retourneren waardoor de waarde van jouw bestelling onder de € 75,-, komt, zullen alsnog verzendkosten in rekening gebracht worden. Dit zal dan van het te crediteren bedrag af worden getrokken.
Om een artikel te retourneren kan je de onderstaande tekst kopiëren en in jouw email plakken en sturen naar: info@smaakinterieur.nl:
Ik wil hierbij laten weten dat ik het volgende artikel (of artikelen) wil retourneren van ordernummer:
Artikel(en):
Ontvangen op:
Naam, adres en rekeningnummer
Overig
Overig
Ik ondervind een probleem op de website
Wanneer je een probleem hebt met de website, mag je een mail sturen naar info@smaakinterieur.nl. Probeer hierbij zo duidelijk mogelijk aan te geven wat en waar het mis gaat. Het liefst met een duidelijke afbeelding erbij.
Wij zullen dan zo spoedig mogelijk actie ondernemen om het probleem te analyseren en eventueel op lossen indien nodig.